Sunday 26 February 2012

Jum Heboh.

Hye guys, assalamualaikum ;)

Huh~ mengeluh sekejap, kpenat. g jomheboh tadi. ngan sape? wohaaa, ngan family ayue je :)
Takan nan EJAL pulak, hehe. hmm, rinduu dia :( *btw, aku dah baik dah ngan dia ;D
Alhamdulillah, hepy sgt ngan dia tady. dy sweet laaaa. sayang dia :*

Berbalik topik tadi, jomheboh. Kbusan :3
Y? hmm, dah malam kan. mcm tak berapa nak best laa. dgn hujan bagai. 
Sebelum gerak uh, snap kejap ngan ayue tersyg ^^ Haha, *syg ke? HIHI

Family ayue blnja hbis, mcm2 dia beli. wahh, untung laa kau yuee. mcekik je dok umah.
Tapi, aku ada beli something. apa? mane leyh tahu, rhsia. HAHA
Ayue pom ada :D sama lg uh. suke. huhu

Jalan2 kat sana, penat kod. haus lak uh. ish -,-
Singgah lah beli air, then kan, abg yg jual aer uh gedik je --'
Usya2 aku lak, hahaha. gampang -,-
Hati aku berkata, nyna kau ada ejal, kau ada ejal. HIHI *ksetia itu aku

Okayy, sudah jalan sume, gerak lah p kete. then, dgn lebat nye ujan turun.
Huh, nasib baik dah nak balik ujan lebat. Kalau kat dalam sana lg,
Mmg kuyup lah aku -.- then, adek ayue ngemol nak p mydin.
Nak tanak kena lah ikod, even tudung aku dah sakai kena ujan.

Kmsok mydin, point aku baju opcoz :D
Kalau buleh satu mydin uh aku nak beli, bwk umah. Haha
Tapi an, aku ta beli pom. mahal !
Ish --,,--

Then, kuar mydin. py mamam lak. hihi. mak ayue lagi blnje ^^
Thanks makdah, syg makdah :*
Hahahhaahhaha, k pape pun best la juga even ujan ;3
Klah uh je riny, tyto Time. esok malas skola, daaa :*
Salam.